Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 8 augusti 2014

Dags att bryta tystnaden

Hej på er som fortfarande tittar in här då & då (om nån gör det vill säga, haha!). Det har varit skönt med bloggpaus men nu är jag tillbaka. Denna speciella dag, 8/8. För 13 år sen blev vi ihop, genom att Robert frågade följande (keep in mind att vi var 17 år): Säg att jag skulle gå på typ en fest eller nåt, och nån frågar om jag har flickvän... Kan jag säga att jag har det då? 
Hihi, 2000-talets sätt att fråga chans? Gulligt hur som helst, och jag svarade att Ja, det kunde han  :-) Vi har firat med att äta blåbärspaj. Jag testade (återigen) ett nytt recept som blev väldigt gott! Efter detta inlägg är klart ska jag stupa i säng. Är så trött efter en lång vecka. Men vilken rolig gårdag jag hade! Mina jobbarkompisar hade sagt åt mig att boka upp denna torsdagskväll för att göra något med dem. De ville fira mitt stundande bröllop! Vi åkte intill stan efter jobbet och åt en burgare värd varenda krona på The Barn (bara det att de valt just den restaurangen pga att jag sagt att jag vill gå dit nångång gör mig gråtfärdig!), sen tog vi ett pitstop på John Scott stable, spanade efter Joel Kinnaman som tydligen jobbar i baren där (nej såklart inte, men en bartender där är tydligen sjukt lik) sen bar det av till Liseberg för 5-kamp. Vi delar ju rum 2 & 2 på jobbet och så blev även lagen indelade. Jag & Andreas krossade allt motstånd och gick segrande ur striden! Jag undvek också att behöva åka helix men även stjärnvinsterna på chokladhjulen dessvärre, vilket var mindre kul. Kvällen var hur som helst helt fantastisk och jag är så glad att de ville fira mig på detta fina sätt! 
Fick tyvärr inte med alla på bild men här har vi några i alla fall :-) 


2 kommentarer:

  1. Jaaaa!! Du skriver igen!! :-))

    Va fina ni är..
    /TSI

    SvaraRadera
  2. Nu är jag tillbaka :-) Ja, fina människor jag jobbar med alltså! Du saknas såklart! Puss!

    SvaraRadera