Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 20 augusti 2014

Hej humörsvängningar!

Nu kommer ett betydligt mer positivt inlägg än det senaste. Allt börjar falla på sin plats, jag har varit hos frissan och fått en ny, betydligt kortare frisyr. Återstår att se om frisyren Sanna & jag testade i söndags funkar fortfarande? Jodå, det ska nog gå bra, vi ska bara locka håret och sätta upp överhåret lite grann. Men det är säkert 10-15 cm kortare. Så mycket fräschare och friskare på köpet! Sen hämtade jag ut underkjolen och kunde äntligen testa fullständig outfit. Och jag är bara SÅ NÖJD! Har nog aldrig känt mig så fin i hela mitt liv! Klänningen är så himla mycket jag, jag trivs som fisken i vattnet i den och den passar mig jättebra. Ville inte ta av mig kläderna och var lite ledsen att R inte var hemma så jag kunde visa. Har även bestämt de sista detaljerna angående cateringen. Är så glad att vi inte gjorde maten själva. Nu får vi det levererat till dörren två timmar innan festen och eftersom det är min kund vi anlitat så vet jag att det kommer bli supergott :-) Ja, jag tror det här blir bra! Alla gäster verkar taggade och sugna på att fira oss, så jag tror vi kommer få en toppenkväll! 


2 kommentarer:

  1. ������������
    Ska bli spännande att se din outfit!
    L8

    SvaraRadera
  2. Längtar så efter att få ha på mig den :-) Kram!

    SvaraRadera