Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 14 april 2014

Klagomuren

Japp, vik hädan om ni inte är sugna på klag. 'Cause here it goes. 

* Det öste ner imorse när jag planerat att cykla. Veligt värre blev det innan det dock slutade så jag kunde stoppa ner tösa i sitsen och trampa till förskolan.
* När jag lämnat Thea kom jag på att jag inte lagt ner ett linne att ha på mig på jobbet vilket gjorde att jag fick cykla hem igen innan jag kunde komma iväg (dock så tacksam över att jag insåg det innan jag hann åka iväg!!) 
* Strul & stress deluxe beskriver arbetsdagen. Fick även sitta med tops i munnen i 10 min pga slumpmässigt drogtest. Torr är bäst beskrivande ord efter den behandlingen :-) 
* Sjuuuk motvind på väg hem. 3 tramp framåt, 2 bakåt... 
* Jätteglad över att mitt paket kommit. Dock var det bara nagellack då duschkrämen restades. Sånt som händer, det vet jag mer än nån annan, men samtidigt som jag hämtat paketet fick jag mail om att krämen skickats. Alltså har jag inom en snar framtid ett nytt paket att hämta ut. Som lätt fått plats direkt i min brevlåda. Snark. 
* Glad i hågen bestämde jag mig för att testa nagellacket ikväll och var klar med ena handen och skulle precis lägga sista lagret på andra när Zorro börjar spy på vardagsrumsmattan. Lyckades flytta honom i tid på beskostnad av mina naglar: 

* Torkade upp spyan och när jag skulle slänga pappret var soppåsen så full att det ramlade ut grejer istället. Gaah!! 
* Avslutade det hela med att spilla lite nagellack på köksbordet. Egentligen lika bra att gå å lägga sig. 

Slut på klag. Sorry för det! 

3 kommentarer:

  1. I know that feeli'n..... Hoppas morgondagen blir bättre.
    Kram från svägerskan/faster/syster L8

    SvaraRadera
  2. Åh de där dagarna suger stenhårt alltså. Hoppas morgondagen blir bättre!! <3

    SvaraRadera
  3. Lotta: Mina bekymmer är ju rätt små i jämförelse med ert därhemma. Hoppas allting löser sig för er... Kram till er!

    Jenny: Tack vännen, det var den verkligen. Mycket gladare och mer harmonisk idag. Och nu är det bara 2 arbetsdagar kvar innan påsk och ledigt!! Ljuvligt! Kram

    SvaraRadera