Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 10 april 2014

Jag älskar när vi är så effektiva!

Bland det bästa jag vet är att vara effektiv! Jag känner mig så himla nöjd med mig själv då :-) Idag fick jag ett sms om 25% rabatt på valfritt plagg på Kappahl, och eftersom jag är i desperat behov av nya byxor cyklade jag dit efter jobbet. Det blev 3 vändor in i provhytten men jag kom ut med 2 par byxor för 550:- Ett par var nedsatta och det andra paret tog jag ju såklart rabatten på. 

Cyklade sedan vidare till Ikea där jag mötte Robert & Thea. Vi käkade och sedan hoppade jag och tösen upp på cykeln och trampade hemåt medan R storhandlade. Så nu är kylen påfylld fram till påsk och jag har en påse nya kläder! Imorgon är det fredag och hela familjen ska på 3-års firande av Lejonet & Björnen (sjuuuukt god glass) och förhoppningsvis äta löjliga mängder glass! :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar