Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 15 april 2014

En god natts sömn

kan göra underverk. Thea sov hela natten i sitt eget rum (händer oftare & oftare numera, detta är nog fjärde natten på 2 veckor) och jag vaknade av att hon var uppe och gick. Hittade henne i gästrummet med nallen under armen. Hon stod där och kikade sig omkring och pratade med nallen. Goding <3 Vi kröp i säng några minuter till och myste. Sen stack hon iväg igen och återigen hittade jag henne i gästrummet, denna gången satt hon i fåtöljen och läste för nallen :-) 
Efter att jag hämtat henne på förskolan var vi ute nästan hela eftermiddagen, så skönt att ta tillvara på ljuset & solen. Som jag längtar efter några dagars ledighet just nu. Det är stressigt på jobbet och tyvärr gör det mina besvär med magen värre. Ska verkligen försöka lägga om kosten och se om det blir bättre. Inte kul att ha ont och känna sig uppsvälld så fort man ätit något (googlade lite idag och mina symptom stämmer bra in på ibs. Ska ge mig iväg till en läkare efter påsken om detta inte ger sig). Sen försöka hitta lugnet när jag är hemma, med böcker, kanske testa yoga eller något annat som kan hjälpa. Lämna gärna tips om ni har några! (Både på bra mat att äta & annat). 


Jo, just det... Taxfree-katalogen kom idag! Tjiiihoo, det närmar sig resa!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar