Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 4 april 2014

Fullt ös

Puuh! Sängen har nog aldrig varit så efterlängtad (jo det har den, t.ex. den gången vi kom hem från 3 veckor i USA och var helt upponervända i dygnsrytmen. Jag skulle bara slumra lite på eftermiddagen och jag som brukar sova lätt vaknade inte trots att R ruskade mig allt han kunde). En lång fredag kan man väl lugnt säga. Efter föris blev det mellanmål vid lekplatsen och vi stannade ute länge. Sen tacomiddags-fix, handla grejer till kalaset, städa & baka cakepops (som blev sjuuuukt fula men smakade gott). Har väl suttit ner i 10 min sen jag kom hem ungefär. Men men, det är mycket att stå i när man ska fira en 3-åring imorgon! Gissa om hon är spänd? Japp! Jag ska luta huvudet mot kudde nu för imorgon väntar uppvaktning på morgonen, städa övervåningen, baka tårtan och pynta hela huset. Behöver all energi jag kan samla :-) Gonatt på er! (För 3 år sedan vid denna tiden hade jag fullt upp kan man väl lugnt säga. Fialotta är född 00.32 så vi var på upploppet nu). 


3 kommentarer:

  1. Här kommer en miljon (lite försenade men ack så välmenande) grattispussar från mig & August. Hoppas Thea hade en underbar dag & hurra till er som fixat 3 år som föräldrar <3

    SvaraRadera
  2. Här kommer en miljon (lite försenade men ack så välmenande) grattispussar från mig & August. Hoppas Thea hade en underbar dag & hurra till er som fixat 3 år som föräldrar <3

    SvaraRadera
  3. Åh tack fina Jenny <3 hon var så nöjd med sin födelsedag och vaknade imorse och frågade om hon fortfarande fyllde år, haha! Så hon verkade vara nöjd med kalaset och resten av dagen med :-)

    SvaraRadera