Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 17 april 2014

Äh men lägg av!

Igår började jag ännu en gång känna av halsont. Trodde inte det var sant då jag tror jag haft 3-4 förkylningar sen december. Brukar väl ha 1-2 om året annars. Jag drog direkt igång med ingefärste. Drack en kopp igår kväll och en imorse och jag känner mig mycket bättre! Ska ändå ta mig en kopp till ikväll och hoppas att jag kan hålla denna förkylningen stången. 


I övrigt kändes det jättetrist men Thea kunde inte gå till förskolan idag. Hon har varit lite snorig i veckan men inatt kom hostan med full kraft och gav sig inte på morgonen heller. Jag hade fullt upp idag och kunde inte vabba så fick ringa hem Robert. Idag skulle det nämligen vara påskfirande på dagis och barnen fick komma utklädda om de ville. Farmor jade köpt sjalett & förkläde till Thea och jag skulle måla fräknar. Men det blev inget med det. Jaja, hon har hostat hela dagen så hon hade inte orkat. Nu har hon precis däckat i bilen här... På två röda sov hon, stackars liten var nog sååå trött! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar