Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 23 juli 2013

Kan tiden gå liiiite långsammare??!

Aaah, blir tokig på hur segt tiden går just nu. 3 arbetsdagar kvar och det känns som en evighet. Jag är så omotiverad så det finns inte, har jobbat för länge nu. Jaja, jag ska nog kunna stå ut denna veckan så är det 4 veckors ljuvlig ledighet att se fram emot! Hoppas vädret håller i sig, det såg ut att bli lite svajigt nästa vecka men jag håller tummarna att även jag ska få solsken under semestern. 

I övrigt är målningen i sovrummet klar. Blev kanonbra! En mörkgrå fondvägg och vitt i övrigt. Imorgon ska R få hjälp att lägga golvet så jag ser med spänning fram emot hur resultatet och när golvet är klart kan man ju sätta igång med pysslet runt omkring vilket är det roliga! 

Ikväll är R i stan och tar en öl med vänner  vilket passar sig alldeles utmärkt en varm sommarkväll som denna. Jag har lagt Thea, städat undan 100 leksaker, vattnat alla uteblommor (jisses vad vatten de behöver i denna värme), tagit en snabbdusch och ska nu knåpa ihop ett inlägg om konserten i lördags!


Tjocke-katten solar sig i värmen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar