Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 4 juli 2013

Plus & minus

Mina föräldrar kommer snart och hälsar på. De ska passa T nästa vecka. Jag har världens coolaste föräldrar, så ett självklar plus. 
-
Om en jävel till skriker semester får jag krupp!! Har tre långa veckor kvar till det är min tur. 
Thea är väldigt artig för tillfället. Kommentarer liknande Tack mamma, du är så snäll som hjälper mig eller som imorse när vi cyklade till förskolan och hon satt i sin stol och tjafsade och bl.a sa Du är så gullig, mamma! 
Det tar 100 år för henne att somna om kvällarna just nu. Hon är ett vrak av trötthet men lyckas ändå hålla sig vaken. Länge. Välkommen mormor & morfar ;-) 
+
Det är fredag imorgon. Nice! 
-
Konstigt väder idag. Fuktigt och äckligt. Hoppas på bättre imorn, vill gärna cykla.

Over & out & Gonatt! 


Här har ni min utsikt på vägen till jobbet igår. Bor visst på landet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar