Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 27 juli 2013

Älskade Pinchos!

Innan Robbie förra lördagen gick vi ju på Pinchos. Denna gången blev det den i Linné, sist var vi på den på Götabergsgatan. Den ligger i Lotus & Buddha Bars gamla lokaler och det är ju ett riktigt mysigt ställe! Även om vi hade bord redan kl 16 var det mycket folk där. Jag började med en päronmojito. Jo, jag tackar va gött det var. Den sörplade jag i mig på 2 sekunder i värmen :-) 


Vi åt alldeles för mycket mat kan man säga. Bland favoriterna finns såklart dumplings, miniburgare & quesedillas som vi åt sist också. Sen hade de gästpincho i form av en pulled pork-pirog som inte gick av för hackor! 


Som avslutning tog vi varsin latte och efterrätt. R åt rabarberpaj och jag tog crêpes med hasselnötsglass & nutella. Pricken över i:et kan man säga... :-) 


Ja, Pinchos är en höjdare kan man säga. Kan verkligen rekommendera! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar