Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 6 juli 2013

En lördag i juli

Nu känns det som sommar! Och det ska hålla i sig har jag förstått. Gött!
Idag vaknade familjen till runt 08, tack Thea för den sovmorgonen! Vi slöade lite i sängen, Thea ville se Djungelboken på iPaden och såg ett avsnitt på pappas arm och ett på min. 


Sen lämnade vi Thea hos farmor och gav oss ut på jakt efter nytt soffbord. Vi plöjde genom Mio, Svenska Hem, Em, Blooms (?) & Chili men valet föll tillslut på ett av de första borden vi såg. Efter att ha hämtat barnet grillade vi med grannarna & åt jordgubbspaj. Vi testade att skippa middagslur för T idag då hon vaknade ganska sent och är så svår att lägga. Hon somnade på två röda och då städade vi lite här hemma, R skruvade ihop det nya bordet, jag tvättade min fina cykel (som blivit döpt till Addie av några jobbarkompisar) och R bytte bromsarna på den då de inte är bytta sen jag köpte den för 7 år sen. Vilken trotjänare, min Addie! I love! 


Nu blir det snart sängen! Imorgon kommer mamma & pappa, och det är inte illa för en söndag! Gokväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar