Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 20 juli 2013

Robbie!

God lördag på er! 

Vilken värme det är dag! Redan vid 08 imorse när jag stack ut huvudet utanför dörren kände man att det kommer bli en varm dag. Vi åt frukost på altan, sen lekte jag och Thea medan R målade första lagret färg i vårt sovrum. Vi ska måla om och lägga nytt golv, ska bli väldigt spännande! Lovar att återkomma med resultatet. Efter lite lek packade vi ihop lilfias saker och sen körde jag henne till farmor & farfar. Hon ska sova där inatt. Igen. Andra lördagen i rad men ibland blir det så för ikväll ska vi på.... ROBBIE WILLIAMS PÅ ULLEVI! 

Jag var ju på konserten 2008 och jag VET att det såklart aldrig kan bli lika bra som den magiska konserten men jag kan inte med att han är i stan och spelar utan att jag är där. Och denna gången ville R följa med så det blir vi, Mindy & hennes kompis. Vädret är ju lika bra som sist i alla fall :-) Innan det drar igång ska vi käka på Pinchos och där fick vi bord redan kl 16 för allt var fullbokat så nu måste jag göra mig i ordning! Trevlig lördag på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar