Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 1 juli 2013

Måndag

Snart är denna måndag förbi. Som en kollega sa idag, bara måndagen är förbi så försvinner resten av veckan i ett nafs. 

Jag längtar efter sol, hoppas verkligen det är fint väder imorgon när jag hämtar T. Älskar att vara ute med henne hela eftermiddagen. Se henne leka med grannbarnen, byta några ord med de trevliga grannarna och bara ta det lugnt. Det ser ju inte så ljust ut just nu, när regnet vräker ner... Men jag håller tummarna :-) 

Har inte så mycket att blogga om idag, är aptrött och ska krypa ner och läsa Inferno (det går inte direkt i samma snabba takt som jag brukar läsa Dan Brown, men jag får inte tiden att räcka till just nu) och soooova! 

Först bilden blir de fina rosorna R kom hem med i fredags. Jackpot för honom att halva gatan var ute och såg honom ge mig blommorna. En granne hotade med att släppa ur luften ur våra däck för att R fick honom att stå i dålig dager, haha! 


Och sedan en fin present som jag fick av grannarna igår. Den underbara godisskålen jag bloggade om i förra veckan. Inte så tokigt att ha en blogg :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar