Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 8 juli 2013

Bara 14 arbetsdagar kvar...

Ägnar mig åt lite nedräkning till min efterlängtade semester. Tyvärr är det ännu väldigt långt kvar. Men men... 

Försöker ta vara på vädret och sitta ute så mycket det bara går nu på kvällarna. Blåser lite för mycket men annars är det faktiskt riktigt skönt. Vädret idag har ju varit sommarvärme! Ljuvligt! Jag flexade hemåt så tidigt jag bara kunde, då jag jobbat för mycket senaste tiden och måste få bort lite flex innan månadsskiftet om jag inte ville se tiden gå upp i rök. Eftersom mamma & pappa är här passar det bra att flexa järnet denna veckan :-) Och vilken lyx det är att ha mina föräldrar här. Middagen fixad, en glad och nöjd unge som fått full uppmärksamhet hela dagen och trevligt sällskap! Win win! 

På tal om något helt annat så har det äntligen börjat blomma i mitt jordgubbsland. 3 av 4 har fått blommor men tyvärr fortfarande inga blommor på smultronen. Däremot växer de så det knakar varje dag, men bara en himlans massa blad. 


Har faktiskt aldrig sett röda blommor på jordgubbar men det var tydligen en sort som heter Toscana, och de hade röda blommor. Fint tycker jag! 

Roligt att det växer i pallkragen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar