Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 24 september 2015

Torsdag

Idag har det varit lite aktivitet efter några lugna dagar hemmavid. Efter att ha lämnat Thea så gick jag & Carro till Öppna förskolan. Mamma tog bussen och mötte upp oss. Huvudanledningen till vårt besök var att göra hand & fotavtryck såsom jag gjorde med Thea. Skönt att ha med mamma då det är lite krångligt att vara där med båda barnen själv (även om jag såklart hade haft bra hjälp av C). Det blev superfina avtryck och om 2 veckor är de klara att hämtas. Kul! Sen gick vi hem och jag har resten av dagen haft otroligt ont i min fot. Har tidigare misstänkt att jag har början till hälsporre och idag har varit riktigt plågsamt. Får nog köpa inlägg. Bara tanken på en fotmassage får mig att vilja gråta så ni förstår vilken nivå det ligger på. 

På eftermiddagen följde en föris-kompis med T hem och de lekte & hade jätteskoj. Vi åt tacos till middag och tjejerna åt jättebra. Märktes att T njöt av
att få ha en kompis med hem. Nästa gång skulle de gå hem till kompisen istället. Underbart! Imorgon åker min mor hem och det känns vemodigt. Så himla mysigt att ha henne här. Så härligt att hon får vara en del av vår vardag, verkligen lära känna killarna och följa dem redan från start trots att hon bor långt bort. 


Kolla örat :-) han ser ju precis ut som Toker, Hahaha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar