Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 3 september 2015

Summering av veckan

För att summera min första vecka själv med grabbarna: måndag - bra dag! Killarna liksom slumrade & sov gott i soffan under dagen, behövde inte göra så mycket. Promenad till vårdcentralen för efterkontroll hos min barnmorska och vägning på BVC. På efterkontrollen flippade J medan Ebbe bara sov vidare. På BVC flippade Ebbe för jag var tvungen att väcka honom och ta av honom kläderna. Men annars bra dag. Tisdag - helt okej men inte alls samma stil med sovandet. Och jag försökte massa sätt, inget funkade. Lite tuff eftermiddag men jag klarade det och var stolt över mig själv även om jag samtidigt var lite ledsen & nedstämd. Onsdag - en mycket bra dag! Testade att lägga killarna i sovrummet och de sov flera pass, vissa längre än andra men helt okej! Torsdag - helt okej. Tufft att söva idag trots samma metod som igår. Har slitit hårt för få minuters sömn, men så är det väl ibland. Tröttnade framåt eftermiddagen och gav upp sövningsförsöken.

Jag är glad att en vecka gått och att jag gjort det på egen hand, fått lite självförtroende i ryggen och ett nytt tänk kring hela situationen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar