Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 12 september 2015

Så gick en vecka till

Alltså!! Så sur på mig själv att jag glömmer bloggen. Förlåt!  

Jag hade en superhärlig resa till Stockholm! Så kul att tänka jobb igen, aktivera hjärnan och tänka på annat än blöjbyten & kräks :-) Vi bodde tyvärr inte på samma hotell som i våras då det hotellet sen 2 år tillbaka var fullbokat pga läkarkongress. Nya hotellet var inte lika najs, men men. Jag ska inte klaga, fick ett fint rum med en härlig säng och fick sova ostört en hel natt för första gången på snart 3 månader. Ljuvligt! Flyget hem blev tyvärr lite försenat vilket inte var så kul men vi kom hem tillslut, ca 1h 45min sena. Jag hade i alla fall trevligt sällskap i form av min härliga kollega Suss! 

Här hemma skötte R hushållet med bravur. Hans mor vid hans sida för att hjälpa till, så glad att vi har så många som ställer upp. Resan hade inte varit möjlig annars. Tack fina ni <3 

Fanns nagellack & remover i badrummet om man skulle vara i behov. Gillar't! 


<3 <3 <3 


När flyget blev sent gick vi och käkade istället. Dessa dumplings åt jag på inrådan av min man och han hade rätt, sjukt goda! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar