Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 21 september 2015

Den stora shoppingdagen

Ja jisses vad vi shoppade i fredags. Dagen började tidigt, vi var iväg redan strax efter 07. Stannade för frukost på väg dit och gick väl in i varuhuset strax efter 9.30. Vi brukar spendera några timmar där men denna gången slog vi rekord. Var ute ur butiken 16.30. Herregud!! Med varsin välfylld kundvagn: 


Här är min när jag precis ska ställa mig i kön för att betala. 

Bäst: fick tag i fina sittdynor till vagnen (79:-/st) och underbara lammullsfiltar som de ska ha i liggdelarna när det är kallt (89:-/st). Att en del julklappar blev klara. Sen var jag även nöjd med några plagg till mig själv som användes redan dagen efter, på svärmors 70-års middag. 

Sämst: barnklädesavdelningen. Hade hoppats komma hem med både en vindjacka & fodrat regnställ till Thea men gick bet på båda delar. Fanns bara vinterkläder. Förstår ju att det är fokus just nu, men nåt trodde jag ändå de skulle ha. Surt! Knappt nåt fint i killarnas nästa storlek heller så även där var jag gruvligt besviken. Nackdelen med Gekås är att utbudet kan variera en del. 

Här har ni den fullpackade Passaten. Plus en påse till i baksätet... Haha! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar