Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 7 september 2015

Helgen

Ja, hörrni, jag bloggar definitivt inte i den takt jag önskar men dagarna bara går. Kan ni fatta att killarna blir 10 veckor idag? Tiden har sprungit iväg och inte mig emot, jag ser fram emot när de börjar bli 4-5-6 månader gamla. Vet att jag verkligen gillade den tiden med Thea. 

Helgen då. Robert är föräldraledig varannan fredag och i fredags hade vi en mysig förmiddag och på eftermiddagen åkte vi till hans föräldrar och hängde där då han såklart glömt att avboka ett möte sin första lediga fredag ;-) Vi hade i alla fall jättemysigt! Väl hemma bar det av rakt över gatan direkt för lite fredagsmiddag. Pulled pork så magen stod i 4 hörn! Så gott! Och alltid skönt att bli bjuden på middag :-) På lördagen fick vi besök av en av Roberts före detta jobbarkompisar, Ingela som ville klämma på grabbarna. Vi fikade och tog en liten promenad men regnet hann ifatt oss så den blev inte så lång. Hoppade direkt in i bilen och åkte till XXL för att köpa nya skor till T. Hon blev jättenöjd :-) 

Söndagen spenderades i Positivparken i Frölunda. Jättefin park med roliga klätterställningar, lekhus, cyklar m.m. Och det bästa - det finns inga gungor! Finns det gungor spenderar man ca 80% av tiden vid dem, Thea vill aldrig göra nåt annat då. Så skönt att slippa det och hon saknar dem inte när de inte finns! Perfekt! Nu är det måndag igen, imorgon åker jag till Stockholm. Känns så konstigt att åka iväg, över natten dessutom. Sova själv, utan att bli störd! Ska även bli kul att avsluta utbildningen, även om jag inte är så inne i jobbet för tillfället, men jag har ju knappast glömt vad det handlar om! Robert får hjälp av sin mamma när jag är borta då det framför allt är svårt att få 3 barn i säng på kvällen om man skulle vara själv. Det kommer vi lösa tids nog, men jag tror de får vara lite större innan man ger sig på den utmaningen själv. 


Thea snodde min mobil och sprang upp på övervåningen. Här är resultatet :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar