Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 21 september 2015

Helgen först då

Ja, kan väl ta en recap av helgen först. I fredags var det ju dags för Ullareds-resan (återkommer i annat inlägg om detta). Mina föräldrar kom ner från Örebro och dök in nångång efter lunch för att assistera min man med alla barnen. Kvällen spenderades med att sortera allt jag köpt. Tvätta kläder och lägga grejer på sin rätta plats. Det tar sin lilla tid :-) På lördagen var det kalas för en av Theas kompisar från föris. Bara föris-kompisar där och det verkade som hon hade roligt. Sen åkte vi hem och jag började göra mig i ordning inför kvällen. Roberts mamma fyllde 70 år den 20e september och på lördagskvällen skulle alla hennes 6 barn + respektive ta med henne ut och käka för att fira. Det var väldigt trevligt och här hemma hade mamma & pappa fixat alla barnen galant. 1 av 3 sov när vi kom hem kl 21 och det var alldeles lagom att bara vara borta några få timmar första gången. Var dock inte det minsta orolig eller nervös när vi var iväg. Kändes så tryggt att lämna till mina föräldrar! På söndagen fortsatte kalasandet med mer firande för 70-åringen plus Molly som fyller 3 år. Så det gick i ett med kalas kan man säga. Igår åkte pappa hem igen eftersom han jobbar men mor min stannar kvar några dagar. Så trevligt med sällskap! Känns lyxigt att ha en vuxen att prata med när man vill! 


På väg till sista kalaset! Ljuvligt september-väder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar