Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 13 september 2015

Gekås hägrar!

Jag & min kära vän Carro brukar ca 2-3 ggr om året åka till Gekås, Ullared för diverse härlig shopping. Senast var vi där i mars och det var en tuff upplevelse. Rolig shopping som vanligt men väldigt tungt då min mage var stor & tung redan då. Jag trodde inte att en resa nu till hösten skulle vara möjlig med tanke på antalet barn i min mage. Men nu känner jag att "situationen" här hemma definitivt är hanterbar så på fredag ger vi oss av! Har dock löst lite assistans till honom då Thea inte är på förskolan och att rodda alla 3 barnen själv en hel dag är rätt svårt. Mest för att man inte hinner aktivera Thea så som hon behöver och tillslut klättrar hon på väggarna. Men det är löst så nu känner jag mig redo för shopping på hög nivå...!! Listan blir bara längre & längre, haha :-) Allt kommer inte följa med hem men å andra sidan plockar man på sig en himla massa annat istället så det blir ju ungefär detsamma i slutändan. Älskar den här förväntansfulla känslan man har innan man ska dit, planeringen av vad man ska kolla på, vad man verkligen vill få med sig hem m.m. Löjligt, men väldigt kul!! 


Hela fick inte plats på en skärmdump :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar