Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 september 2015

Mycket idag

En händelserik måndag minst sagt. Började lugnt med lite aktivitet på förmiddagen, grabbarna var trötta nästan direkt efter vi gått upp och sov ett hyfsat långt pass på förmiddagen och ett ännu längre på eftermiddagen. Kl 15 kom Robert hem och vi åkte till BVC. 3-månaders vaccinet och det är svårt att trösta 2 bebisar samtidigt så därför behövde vi åka ihop. Det gick bra och dom växer som dom ska. Sen dumpade R mig hemma och åkte med grabbarna till sin mamma för att äta middag och hämta Thea. Jag åt middag själv, hann precis slänga i mig maten innan det var dags att cykla till föräldramötet. 

Hade lovat mig själv att gå å lägga mig i tid eftersom jag är trött idag. Men istället fastnade jag med att skriva ut bilder och fixa med barnens "min första bok". Har äntligen patroner i skrivaren så skrev ut en massa bilder och satte in. Text har jag skrivit en hel del innan men just bilder blir alltid klart sist. Ska väl fixa några till men alla de viktigaste bilderna är klara nu! Härligt när man får känna sig lite duktig! Killarna somnade snabbt för natten och sover just nu gott. Hoppas verkligen de slipper feber eller andra jobbigheter. Men eftersom ungefär 50% får någon biverkning så betyder väl det att en av dom garanterat får det??! ;-) 


När man kom till föräldramötet fick man försöka se om man kunde lista ut vilken lapp som var sagd av sitt barn. Inte så svårt för mig att hitta rätt lapp, haha!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar