Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 16 mars 2015

Upponer

Det svänger med hälsan här hos oss. Som jag skrev sist var T piggelin hela fredag och detsamma gällde lördagen, så vi körde på med de middagsplaner vi hade med några grannar. Även söndagen var som vanligt, tills vi åkte mot Alingsås och Rs syster. Vi tog en avstickare till Allum för lunch och när vi sen åkte vidare däckade T i bilen på två röda. När hon vaknade var hon helt otröstlig och bara så himla ledsen. Det tog säkert en kvart innan jag fick ur henne att hon hade ont i halsen igen. Och feber på det upptäckte vi senare under eftermiddagen. Så idag har R varit hemma. Hon är som i fredags, pigg å glad men har tydligen haft det jobbigt när hon äter. Så jag blir nog hemma imorgon igen. Förbaskat tråkigt att detta kom tillbaka då. Men men, snart är hon på benen igen! 

Jag stannade på Stoff & stil påvägen hem idag för att kika på lite tyger. En annan av Rs systrar ska sy ett tvilling-babynest åt oss och jag tänkte jag skulle köpa tyger men blev så velig så det blev inget köp. Tänkte ha en enfärgad botten (gärna grå) och lite mer mönster på "väggarna" runtom. Vad tror ni om dessa? 


Vilken gillade ni mest? Jag blev väldigt förtjust i ugglorna. Men va svårt det är!! Hjälp mig!! :-) 



2 kommentarer:

  1. Håller oxå på ugglorna! Kram L8

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag tror det får bli dem! Kram å puss!

    SvaraRadera