Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 11 mars 2015

Tips!!

Fick ett sms idag från Kappahl, med en rabattkod. Vid köp av 1 plagg 10%, 2 plagg 20% och 3 plagg 30%. Eftersom jag tänkt köpa ett par nya överdragsbyxor till Thea från Kaxs (älskar deras ytterplagg, så bra!!) insåg jag att detta var det perfekta tillfället att slå till. Jag kikade runt lite på hemsidan och klickade hem byxorna: 


Och hittade sen denna jättefina bomullsfilten (80x100 cm). Har letat efter en lite tunnare filt som kan funka i vagnen i sommar och kunde inte låta bli när jag såg denna. Men det fick ju bli 2 st så de får varsin. 


Eftersom jag då köpt 3 grejer hade jag kommit upp i 30% rabatt och hamnade strax under 500-lappen. Såg då att Kappahls medlemmar har fri frakt över 500:- så då la jag till dessa mössor: 


Då kom jag över 500:- men eftersom frakten försvann hamnade jag under 500:- ändå. Slutsumman blev 473:-. Kan minst sagt säga att jag är nöjd med detta köpet! Så tips till er som tänkt köpa något från Kappahl. Rabattkoden är A1030s.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar