Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 5 mars 2015

Mer att bocka av!

Inget bockar av en lista full med inköp som Gekås, Ullared, haha :-) Jag fick prickat av en hel del och denna gången har man ju koll på vad som kommer till användning och inte så det känns som bara det nödvändigaste inhandlades. Mer bodies & byxor, små ministrumpor, babygym, skötbädd m.m. Även lite kläder till Thea hittade jag, bl.a. världens sötaste rosa haremsbyxor som jag hoppas hon vill ge en chans imorgon. Verkar så sjukt sköna & bekväma men man vet aldrig om fröken kjol & klänning går med på det. Ihelgen ska hon sova hos farmor två nätter (på egen begäran, vi hade bara bett om lör till sön) och jag ser fram emot att vila en massa, umgås med R & vänner! Vad gör ni i helgen? 


Denna veckoplanerare var ett spontanköp men jag gillar den :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar