Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 26 mars 2015

Berg & Meltzer

Brukar ni kolla på Berg & Meltzer? I löööv them! Okej, mest Carina men dom är ett roligt par får jag ändå säga :-) 

Sitter helt död i soffan och försöker ignorera överallt der gör ont i kroppen, vilket är ungefär överallt! Jag har ju varit på kurs i Stockholm tisdag & onsdag och det tog minst sagt på de små krafter jag har. Resan är ju ändå sjukt smidig, tar 45 min med flyget så är man framme. Känns som att åka bussen till jobbet ungefär, haha! Utbildningen var givande och jag ser fram emot fortsättningen i höst (och i höst lär ju en natt på hotell vara rena himmelriket istället för att ta hand om 3 barn...). Just kursen har varit lite av ett mål för mig, att orka ta mig iväg på den och ta mig igenom den. Och det gick ju finemang men man får ta konsekvenserna idag istället... :-) Nej, men förlåt mig för allt tjöt om hur dåligt jag mår och hur ont jag har. Jag får ju ingen paus ifrån detta tillståndet så då får man klaga lite mellan varven. Jag ska dock uppdatera om lite roligare saker framöver. I helgen blir det påskpyntande (lite grann, jag är inte så mycket för att gå all in när det gäller påsken) och ett barnkalas som Thea ska på. Annars inge mycket planerat och det tycker jag är skönt! Jo förresten, stora planer imorgon då vi ska till Ikea och beställa vårt nya kök! Jippie!! 


Eftersom jag tog exakt noll bilder i Stockholm bjuder jag på en sovande katt istället! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar