Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 23 mars 2015

Tung förlust :(

Nä blä vilken tråkig avslutning på denna kvällen. ÖHK fick säga hejdå för denna gången och vidare till semi är Växjö. Bajs. Men så är det. Nu har jag surat en timme och mer än så kan man ju inte göra. Koncentrera mig på morgondagen istället, det kommer bli en intensiv sådan. Vid 08 imorn går flyget till Stockholm för utbildning del 1. Del 2 är i höst och den hoppas jag kunna åka på för att bli klar. Det kommer nog vara en intensiv dag och jag lär vara mör efter detta men den ska vara riktigt bra enligt kolleger som åkt. Och en hotellnatt för mig själv är ju inte helt fel, plus hotellfrukost såklart, haha :-) Nä, nu får det vara nog. Gonatt på er! (Och tack ÖHK för en fin säsong, ni har krigat på över mina förväntningar!) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar