Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 26 december 2012

Stiltje

Ursäkta den tysta bloggen. Vi har helt enkelt inte gjort många knop de senaste dagarna, därav tystnaden. Igår skulle vi åkt till Köping för att hälsa på lite släkt men när vi vaknade och tittade ut insåg vi att det inte var någon idé. Så mycket snö som de kommit under natten! Och det snöade ymnigt hela förmiddagen så vi stannade hemma. Tur i oturen då mamma blev sjuk under dagen, och det hade vi verkligen inte velat att min mormor råkat på. Men väldigt trist då min moster & kusiner från Finland var på besök och de träffar jag nästan aldrig så det hade varit väldigt kul att se dem. Men men. Eftersom mamma fortfarande kände sig krasslig idag bestämde vi oss för att återgå till vår ursprungsplan, vilket var att åka hem idag. Vi ändrade oss häromdagen och bestämde att vi skulle stanna till imorgon, men nu blev det alltså inte så ändå. Så nu har vi kört en bit och det har i alla fall slutat snöa! Thea somnade äntligen efter att ha kämpat emot länge. Nöjd med mig själv och min käresta då vi tvättade all smutstvätt igår och alltså slipper dra igång maskinen det första vi gör. Dessutom planerade vi veckans maträtter igår och gjorde vi beställning på Coop så den kommer till dörren imorgon. De kör inte ut idag, annars hade det ju varit perfekt men men. Man kan inte få allt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar