Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 12 december 2012

Nähä...

Nej, det blev inget jobba av idag. Igår kände jag hur halsen blev tjockare och tjockare och näsan började rinna. Så nu dök en förkylning på mig istället :-( Är detta sant eller?! Usch, detta är verkligen inte kul. Som tur är ville Theas farmor ha henne hos sig som vanligt idag (Thea är ju frisk nu) så jag har kunnat vila upp mig ordentligt idag. Vi bestämde att vi åker på lussefirandet i eftermiddag ändå. Barnen ska stå ute på verandan på förskolan och vi föräldrar står nere på gården.
Min förhoppning är jobb imorgon i alla fall. Denna förkylning verkar ganska mild och jag känner mig redan piggare. Halsontet är borta och nu är det mest snorigt. Vi får väl se hur detta slutar... Håll tummarna för mig!

Bjuder på en bild på Cesar. Man ser honom knappt men han har gömt sig bakom gardinen för att spana på fåglarna som lekte ute på vår altan. Vilken jägare!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack. Får väl bo i karantän i Monikas rum fram till jul om det fortsätter så här...

      Radera