Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 16 december 2012

Äntligen

Så skönt med en helg där man fått lite gjort. Vi hamnade verkligen på efterkälken i och med förra helgen. Nu är de flesta klapparna klara, lite smått kvar bara. Passar på att blogga samtidigt som jag lägger lilla Fialotta. På andetagen låter det som hon sover redan. Med snutten i ena handen och Nalle Puh i andra. Robert spelar match och jag har haft sällskap av Mindy & Molly här på kvällskvisten. Perfekt med lite sällskap för både mig och Thea. T är väldigt fascinerad av Molly vilket är väldigt roligt att se!

När jag städat undan kaoset därnere funderar jag på att baka för att överraska R lite. Blev så sugen på pepparkaks cupcakes! Sen njuta av söndag i soffan!

Här hjälper Thea pappa att sätta ihop hennes minikök. Det är vår julklapp till henne och eftersom vi ska till Örebro över jul finns det ingen anledning att släpa med det ända dit. Så hon fick det redan idag så hinner hon leka lite innan vi åker bort några dagar.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att han är hänidigare än sin far ;)
    //faster Lotta

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också köpa kök till August. Men kanske är han för liten för det än? :)
    Ha så mysigt i Örebro!! Nästan min hemstad ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan verkligen rekommendera Ikeas om du är sugen på ett kök. Fått bäst betyg när jag läst på lite. Vill absolut inte ha något plastkök och andra träkök av märken som
      Micki har visat sig inte vara så hållbara. Men Ikea ska tydligen vara toppen! Dyrare än de andra jag kollat på men det tror jag det är värt! Sen finns det säkert 1000 andra modeller till i Usa som inte säljs här kan jag tänka mig! Köp redan nu om du är sugen, även om han är för liten nu kan han snart ha god användning för det! En jättebra 1-års present! Kram!

      Radera