Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 26 januari 2015

Lång väntan

Som jag nämnt innan så tycker jag att dagarna segar sig framåt just nu då jag bara vill att det ska bli dags för rutinultraljudet. Man vill ju så gärna få en bekräftelse på att allt ser bra ut, att bebisen växer som den ska och mår bra. Men det är bara att ge sig till tåls några dagar till. Så skönt att vi är två om det, att jag har min fina make att hålla i handen under tiden, dela tankar & funderingar med. Det är skönt även om vi båda är ungefär lika nervösa (eller vad man nu ska kalla det, vet inte om det är nervositet direkt. Känns som resfeber utan resa liksom). Så här skrev jag om Theas ultraljud (vi kallade magen för Hebbis): http://ninaerica.blogspot.se/2011/03/var-lilla-skatt.html?m=1 

Fint att gå tillbaka och läsa om det, även om inlägget skrevs i efterhand då jag inte hade nån blogg förrän i slutet av Ts graviditet. Även en nyfikenhet över könet på bebisen finns där, även om det verkligen inte spelar oss någon roll såklart. Men nyfiken är man ju ändå och jag är sugen på att börja gå igenom Theas gamla grejer och det är ju betydligt lättare om man vet om man ska spara gamla klänningar & kjolar eller inte. Ja, vi får se... Berättade för Thea idag att det inte var långt kvar tills vi skulle kika på hennes syskon och ta med en bild hem som hon ska titta på och hon blev så glad! Ja, må dagarna springa på lite snabbare nu!! 


Nån snodde min IPad för att ta roliga bilder :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar