Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 15 januari 2015

Hey baby!



Här står jag & magen, som ploppat upp och blivit gigantisk bara den senaste veckan. Japp, det är bebis på gång. Till sommaren så en bra stund kvar. Jag är i v 17 så därav tycker jag att magen är enorm redan. Om två veckor är det ultraljud och jag funderade på att vänta tills efter det med att berätta men så kände jag att jag inte kunde hålla mig. Det känns förväntansfullt, spännande, läskigt och mysigt att vi ska bli tvåbarnsföräldrar och att Thea ska bli storasyster. Hon är för övrigt väldigt spänd & tycker det ska bli jättekul att få ett syskon. Sen har hon inte förstått vidden av det fullt ut men det har jag inte räknat med heller. Ja, so there you have it! <3 

8 kommentarer:

  1. Stort grattis, vad roligt! Själv är jag beräknad till lördag men är så trött på det nu så den får gääääärna komma snarast.

    /Annica

    SvaraRadera
  2. Tack, känns jättekul! Det förstår jag, Annica! De där sista veckorna är inte roliga alltså! Tyckte du magen växte snabbare i början med andra? Hoppas er bebis vill komma ut till er snart! :-) Lycka till! Kram!

    SvaraRadera
  3. Men åh va kul Nina!! Grattis till er!!!
    Vi ska ha nu i mars och jag blev stor jätte fort denna gången😄
    Magen känner väl igen att den ska växa! Vi blir dessutom snart grannar då vi köpt hus på mystängen och flyttar in i feb✌️
    Stort grattis igen kram Cornelia

    SvaraRadera
  4. Tack Cornelia! Ja, det börjar närma sig för er nu! Så roligt! :-) Haha, ja kroppen verkar veta vad den ska göra denna gången så det är säkert därför den blivit så stor snabbt! Jag hörde från Inge, om jag inte minns fel, att ni köpt hus i Mystängen. Spännande! Då har ni mycket roligt att se fram emot i vinter/vår! Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Åh fina du! Grattis till er!! Va roligt. Stor kram från mig (Malin), Sigge och Emil ❤️

    SvaraRadera
  6. Tack Malin! Känns väldigt spännande (och lite nervöst...) :-) Kram till er!

    SvaraRadera