Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 28 januari 2015

E-lib

Jag har skrivit om det förut men kan inte hylla det nog! E-lib är fantastiskt! Har du en läsplatta kan du kostnadsfritt få tillgång till massor av böcker. Genom ditt bibliotek kan du låna böcker direkt till läsplatta, tar knappt en minut från att du hittat boken till du kan läsa den. Det du behöver är ett lånekort på biblioteket och en pinkod till. Jag beställde idag Busiga Bebben-boken jag skrev om tidigare plus en till syskonbok som jag läst gott om och ville även unna mig en poket. Kom på att en av mina favorit, Peter James, kommit ut med 2 nya böcker som jag inte läst. Tyvärr fanns de bara inbundna för över 200:-/st och då blev jag snål. Tittar med jämna mellanrum på e-lib efter diverse böcker och väntar på att de ska dyka upp där. Kom på att det var ett tag sen jag kollade upp dessa gå, och jojomän! Båda fanns! Så istället blev det en annan bok (som jag inte kommer ihåg vad den hette??!), och så lånade jag istället. Blir så glad av sånt, så ikväll blir det tidig sänggång med mysig läsning framför mig! Tjoho! 


2 kommentarer:

  1. Men åååhhhhhh!! Jag har inte sett att du väntar bebbe!! <3 Har inte fått uppdateringar sedan din bloggpaus. Åhh vad KUL! Grattis finaste!!

    SvaraRadera
  2. Tack fina!! Och nu har det ju visat sig att det är TVÅ! Yikes!! 😱 Kram vännen!

    SvaraRadera