Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 22 januari 2015

En torsdag i bilder

06.08 - Godmorgon! Jättetrötta.... 


07.00 - lämna på förskolan. Hann ej med några bilder. 

Ca 09.00 - såg denna bild på Facebook och skrattade gott. Precis så känns det. 


Runt 10-snåret - Vi har en ny kaffemaskin på jobbet som måste rengöras 2 ggr/veckan. Vi är tre som vet hur man gör. Efter jag gjort rent den börja den krångla om att mjölken var slut fast jag nyss bytt paket. Jag är inte helt såld på den alltså... 


16.00 - hämta på förskolan. Skrattade gott när Thea fått upp lappen om att ta med sin favoritbok imorgon. De har preciiiis börjat med det denna veckan lch hon & grannpojken har tjatat hela veckan om att ta med bok så imorgon ska de båda två ha med sig. Gissar att pedagogerna blev lika trötta som vi föräldrar :-) 


17.18 - middag. Är så trött på köttfärssås men gjorde det lätt för mig. Thea vill bara ha spaghetti till, ingen annan sorts pasta. Jag skojade till det med fjärilar. Ombytta roller. 



Resten av kvällen - Thea fick ett sammanbrott efter maten, men lugnade sig tillslut och vi myste i soffan resten av kvällen. Efter hon somnat åt jag sura nappar & tittade på The Mysteries of Laura men fotade inget av det. 

Hejdå från oss! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar