Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 28 september 2012

Pratkvarnen

Fredagseftermiddag med min pratkvarn. Den munnen går verkligen i ett (om det inte är Dinosaurietåget eller Lola på teve). Verkligen pepp på helg! Fredagsmys idag blir...tada... Tacos! Ska de va så ska de va!

Jackan som Thea har på sig är ännu ett fynd jag gjort på begagnatmarknaden. En kompis till mig skrev på Facebook för nån vecka sen att hon sålde lite kläder. Denna fina ärtgröna skaljacka och medföljande grå fleecetröja betalade jag 350:- (inkl frakten på 50:-, så alltså 300:- för jackan) för och idag hade hon den för första gången. Skaljackorna är verkligen bästa plagget! Jag har sparat en rosa i storlek 68 som jag har svårt att skiljas ifrån, borde kanske sälja den egentligen men det är svårt. Min kompis som sålde denna kände samma sak, hon var glad att jag ville köpa den för hon tyckte så mycket om den att hon inte ville sälja till nån främling :-)

2 kommentarer:

  1. Tänk om ni vill ha fler barn, då kommer jackan till användning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så jag tänker också, därför har det inte blivit av att sälja. Nä, den får nog bli kvar i sparalådan!

      Radera