Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 16 september 2012

Fyndat!

Tack vare Carro så lyckades jag göra ett riktigt kap igår! Hennes kompis hade lagt ut en annons i Barnloppis-gruppen på Facebook (sjukt bra grupper, de där barngrupperna. Har gjort några riktiga fynd där!). En röd POP-skaloverall för 350:-. Den var inköpt i våras och inte använd speciellt mycket, syns egentligen inga skavanker alls. Ordinarie pris är 999:- så jag tvekade inte och eftersom C skulle hämta ett par skor hos sin vän fick jag hem overallen på bara några timmar. Nu hänger den i hallen och väntar på att användas. Om det blir Liseberg idag är det mycket möjligt att den åker på då! Tack min fina vän för tipset och för hemleveransen :-)

6 kommentarer:

  1. Vilket kap! Dom är så fina POP overallerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är så glad att jag köpte den! Det regnade igår när vi var på Liseberg. Den var helt kanon! Funderade inte en enda gång på om hon var kall!

      Radera
  2. Äsch det var inget :). Allt för er vettdu :):)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Tacksam är jag i alla fall. Toppbetyg efter första testet! Kram bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, "kram bra" skulle vara "kram kram" :-) Dessa smartphones... ;-)

      Radera