Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 10 september 2012

Mycket dator

Efter en lång dag på jobbet framför datorn landade jag även framför datorn här hemma. Lite allt möjligt pyssel som skulle göras men nu är jag snart klart. Huvudvärk är inte så konstigt efter så många timmar.

Idag hade det gått toppen på förskolan. Hon var så ledsen imorse när jag lämnade så det fanns nästan inga gränser men när jag väl hade gått har hon lekt, pratat, sovit, ätit och det mesta hade flutit på bra. Förutom att hon och en annan tös med stark vilja inte riktigt kommer överens tydligen. Jaja, de ger och tar lite stryk båda två och så länge det är så får det väl vara okej. Däremot är det mycket prat om Wilma (från föräldragruppen). Pratar man om förskolan svarar hon ofta med något om Wilma och jag tycker det är så sött! Skönt att hon verkar ha funnit någon att ty sig lite till. 

Har suttit och bjudit in till ett Tupperware-party jag ska ha den 27:e september. Det var länge sedan jag hade ett party så det vore så kul att få ihop lite folk och ha ett riktigt skoj party. Är ni sugna på det bara att höra av er. Torsdag den 27:e september kl 18 här hemma hos mig. Nya katalogen var riktigt rolig att kolla i, så mycket fint finns det. Skulle vilja ha allt typ :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar