Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 22 september 2012

Liseberg

Jag har ju inte skrivit något om vårt härliga Lisebergs-besök i söndags. Först var vi hemma hos Lina & Tim och käkade köttbullar och potatismos som var ljuvligt gott! Myggan, Lelle & Sanna var också med. Precis när vi lagt ner gafflarna började regnet ösa ner men vi drog på regnjackorna och fällde upp paraplyerna och åkte dit ändå. Thea och Isabell (Linas dotter) åkte karusell och det blev även en tur med farfars bilar. När vi stod i kön till Farfars bilar såg vi en av Lisebergs-kaninerna en bit bort. Thea fick stooora ögon (hon älskar gosedjur just nu, helst kaniner) och när vi åkt klart bilarna tog hon mig i handen och gick med bestämda steg mot kaninlandet. Jag trodde hon skulle bli rädd, men hon tvekade knappt. Fram till kaninen och kände på hans händer. Alltså, lyckan hon utstrålade när hon fick hålla kaninen i handen, klappa den på huvudet och hon knackad t.o.m. på ögat en gång :-) Skrattade högt och sprang till nästa kanin. Jag trodde hon skulle spricka av lycka ett tag! Finaste ♥

Sanna och jag åkte i vanlig ordning Virvelvinden, den måste man åka när man är på Liseberg men tyvärr snurrade vårvagn lite dåligt. Men kul ändå! Ja, det var verkligen en lyckad eftermiddag trots regn och då fick vi ett perfekt tillfälle att testa skaloverallen för första gången och den var helt klockren! Så himla bra, så det köpet är jag så nöjd med!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar