Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 5 februari 2015

Yeay, helg på ingång!

Åh va skönt med fredag imorgon! Gött gött! Dessutom en helt oplanerad sådan, the best! Skulle behöva fixa tid hos frisören både för mig & Thea men har helt glömt av att ringa så det lär ju knappast gå att få nån tid. Men men :-) Nu ska jag strax hoppa i säng, ska försöka läsa lite men ögonen går ju i kors så fort jag försöker. 

Har för övrigt varit hos min barnmorska idag och fick reda på att man går varannan vecka som tvillinggravid. Hejdå komp & flex - ses nån annan gång. Jaja, jag har lite att ta av som tur är. Middagen åts på Ikea idag därför står R i köket nu och lagar pasta & köttfärsgratäng. Inte kan man låta fin köttfärs gå till spillo :-) Nej, hörrni jag hade inte så mycket mer att säga idag. Ville bara titta in och hälsa! 

Såg denna bild på fb häromdagen och fnissade lite för mig själv. 

2 kommentarer:

  1. Kolla ditt avtal på jobbet, tror inte du behöver ta ledigt för att gå till MVC. Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, det har jag inte ens tänkt på! TACK för tipset!! Kram!

    SvaraRadera