Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 26 februari 2015

Fifty

Den bästa slags torsdag har jag haft idag. (Japp det svänger här i bloggen) tjejkväll med burgare & 50 shades of Grey. Äntligen!! Som vi längtat och va mysigt det blev! Först gick vi till Stockyard burger joint och åt, vilket var gött! Sen blev det bio. Precis vad jag behövde, länge sen jag unnade mig nåt som bara är för mig. Och sen att sällskapet är ungefär det bästa man kan få är pricken över iet. Filmen då? Ja, den var snuskig haha! Jag tyckte den var bra men hade verkligen noll förväntningar då böckerna ju knappast är några mästerverk. 

På tal om böcker tänkte jag tipsa om att det finns massor med billiga e-böcker på rea. Läser i princip bara på det sätter numera. Såg bl.a. Mitt liv med Bob för 15kr (uppföljaren till Gatukatten Bob som jag läste i julas) 


En Nora Roberts jag inte läst för 35kr (Farlig förälskelse) och sen vill jag även tipsa er som inte läst Christoffer Carlssons Den osynlige mannen från Salem så finns den för 29kr. Skynda fynda! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar