Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 15 februari 2015

Valentines

Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag igår! Inte för att vi firar det på något speciellt sätt, men jag kom på häromdagen att jag gärna ville ge Thea någon liten grej i present + ett kort, då hon älskar allt som har med kort att göra. Till henne köpte jag (skyndade mig in på Ica efter jobbet så utbudet var inte enormt) hjärtklistermärken, en rosa skrivbok & pennor i roliga färger. Robert fick ett kort & en ask Noblesse :-) Detta åstadkom hon med presenten, ett tackkort. Hon är fin, lillfia <3 


I övrigt har helgen mest bestått i att fixa. Städa, snyggat till i förrådet för att få in nya vagnen och idag var vi på kalas. Trevligt! Men hade som vanligt gärna haft en dag till ledigt nu när man sitter här på söndagskvällen... För övrigt kom vi på att dubbelvagnen såklart inte kommer igenom grinden vi byggde i somras. Vi byggde ut altanen och passade på att sätta upp en grind för att underlätta inför framtida barn, så de inte bara knallar iväg. Sånt här gör mig trött. Suck. Men det får ju lösas det med, på nåt sätt. Känns som "detta får vi lösa"-listan aldrig blir kortare. Bocka av en grej - hitta nästa som måste åtgärdas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar