Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 17 februari 2015

Exakt

Det var döden att försöka kliva upp imorse. Jag lyckades kravla mig ur sängen för att gå på toa, skulle börja klä på mig när jag istället kröp ner i sängen igen. Alltså, det var omöjligt. Jaja, tillslut kom vi upp och iväg som vi skulle. Dagens Timehop hade hög igenkänningsfaktor. OBS! Dock ej Thea som gjorde att jag var trött imorse, utan jag bara vaknade flera ggr under natten av andra anledningar (typ att jag har två bebisar i magen som gör att det finns två ställningar att sova i som känns ok, men framåt morgon är även dom uttjatade)


Att jag bara hann hem och slänga i mig maten för att sen åka till Theas förskola på Brukarråd var som pricken över i:et idag. Nu har jag sett The Walking Dead och är verkligen redo för sängen, men är så där trött att jag liksom inte orkar resa mig upp. Hoppas ni haft en fin tisdag därute med en & annan semla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar