Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 18 februari 2015

Aloe lips

Har ni testat Aloe Vera-produkter nångång? Jag är absolut ingen storkonsument men klarar inte av vintrarna utan Aloe lips, deras läppbalsam. Köper oftast 2 varje höst och det räcker gott & väl. I år har jag inte köpt på mig för jag hade kvar i båda från förra året men häromdagen insåg jag att Thea förstört den ena & den andra var på väg att ta slut. Köper dessa av min kollega som säljer och kände mig inte oroad då hon har dem i lager så jag brukar få dagen efter. Vad tror du hon säger? Dom är slut!! Gaah! Panik! Nejdå, så allvarligt var det inte men just nu gröper jag ur mitt sista och håller tummarna att hon har med sig imorgon. Det som är så bra (förutom att det luktar gott :-)) är att de är helt utan vatten, vilket är väldigt bra. Innan när jag använt vanliga läppsyl får jag ofta använda nästa året om. Aloe lips behöver jag bara när det är som allra värst på vintern, sen känns läpparna "reparerade". Även använt solkrämen de har, när vi åkte till Grekland i våras. Superbra! Hela familjen kletade in sig med den och den var toppen! Resten av sommaren körde vi deras sprayvariant, då man var lite "härdad" och den var även den kanon! Nej, nu ska jag sluta göra reklam för Aloe Vera :-) 


Nu är det bäst att sova. Har en lång dag framför mig med jobb till 18.30. Dock är det veckans sista arbetsdag för mig och det är jäkligt gött hörrni! 

1 kommentar:

  1. Haha ja vet. Kan inte heller leva utan dessa 🙈.
    Köpte på mig ett lager så jag har 2 oöppnade som du kan få låna tills du fått dina om du vill?

    Kram

    SvaraRadera