Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 13 februari 2015

Fredag!

En fredag som inte började toppenbra då jag vaknade och var trött, hade lite ont i huvudet & helt enkelt på rätt kasst humör. Kom sent till jobbet, kände mig tung & osmidig och hade dessutom ont i ryggen. Men fredag den 13:e tog sig ändå, och blev bättre & bättre. Slutade lite tidigare idag och kunde hämta Thea på föris, vilket gjorde henne eld & lågor. Sen gick vi långsamt hem, mötte upp hennes far och åkte hem till min kompis för att kolla på Bugaboon. Den var i fint skick och till det priset kunde vi inte annat än att slå till. Vi behöver en liggdel till för att den ska vara komplett till tvillingarna men jag hoppas hitta någon begagnad på Blocket. Tror även vi kommer köpa nya suffletter om vi stöter på några såna. Absolut inget fel på dessa som följde med men Bugaboo har gjort nya, förlängda, suffletter med inbyggda myggnät som verkar väldigt smidigt att ha den tiden på året som pojkarna är tilltänkta. Och byter man dem, plus locket på liggdelarna så vips har man en ny vagn :-) I like! 


Efter besöket hos min kompis åkte vi till McDonald's för en förstklassig fredagsmiddag ;-) Jaja, duger i krig så att säga. Resten av kvällen spenderades som en fredag ska, i soffan framför På spåret. Nu längtar jag efter sovmorgon. Så trött på att vakna av klockan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar