Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 28 februari 2015

Bockat av på listan

Idag blev en hel del avbockat från "att-göra-listan". Carro skulle på loppis i Lerum och efter lite velande bestämde jag mig för att följa med. Jag är inte så förtjust i att armbågas i trånga utrymmen men det här var ett stort ställe med mycket att titta på så jag ångrar inte att jag åkte med. Jag var i första hand ute efter bebiskläder i stl 50/56 och Babybjörns Babysitter. Och jag kom hem med en stor kasse med bodies & byxor i rätt storlek. 5:-/10:- per plagg och fina grejer dessutom. Plus en jättefin babysitter, precis en sådan jag ville ha, till det ringa priset av 280:-. Totalt la jag 430:- och fick massor av fint med mig.
Här hänger de små grejerna på tork <3 


Till Fialotta hittade jag bara en klänning, men den tyckte hon väldigt mycket om. Sen ville hon kolla igenom kläderna till brorsorna och sorterade i två högar, vem som skulle få vad. Gullet! 


Efter loppisen mötte vi våra makar & barn i stan för lunch. Även städning hann vi med på eftermiddagen. Till min ryggs förtret men det går väl över snart... :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar