Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 1 december 2014

1 december

Ja, nu är december här... Härligt tycker jag! November är den jobbigaste månaden enligt mig så jag är glad att den är förbi. Nu väntar julmys heeeela december lång ;-) 

Tyvärr inleddes månaden med vab, Thea har varit lite hostig under helgen och speciellt under nätterna. Inatt hostade hon väldigt så det blev alldeles för lite sömn. Jag hostar ikapp med henne, nån himla jobbig rethosta är det. Hon är snorig också, så att vara hemma var det rätta. Hennes energi är det dock inget fel på men nu har jag lyckats få henne att sitta lite still framför teven i alla fall! Imorse fick hon öppna första luckan i sin Pixi-kalender. En bok om julsånger gömde sig där och tyvärr hade vi båda svårt att sjunga med denna hostan men vi trallade igenom den en gång! 


Får säga att jag tycker den är väldigt fin, kalendern! 

Letade förresten efter en ny adventsljusstake igår men hittade inget som föll mig i smaken så jag körde på min gamla, traditionella som jag fått av mamma. 


Allt utom sifferbrickorna är lastgammalt (och mossan köpte jag såklart ny igår), men det håller än! :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar