Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 29 november 2014

1a advent!

Jag vet inte varför uppdateringarna här kommer så sällan men jag har liksom inget att skriva om? Vardagen bara rullar på och hur kul är den att läsa om? Nä, men jag ska försöka skärpa mig! Idag har vi i alla fall plockat fram alla ljusstakar & stjärnor så nu är huset fullt i ljus. Underbart! Tomtarna & juldukarna väntar jag lite med, nån vecka till eller så. Hur gör ni? Plockar ni fram rubbet samtidigt eller väntar ni med det "juligaste"? Thea har i alla fall fått sin lilla julgran, dock lyser inte slingan då batteriet var slut i den lilla dosa och vi hade inga hemma alls. Får fixas imorn, ska även köpa en ny adventsljusstake då jag inte tycker nån av de jag har (3 st) är rolig. Sen har vi ju julbaket också. Har bara kommit fram till att jag vill göra lussekatter & mjuk pepparkaka. Men nåt mer kanske? Rocky road går ju alltid hem, mums! :-) Vi får se vad det blir. Nej, nu blir det sängen. Trött efter en maratonläggning av lilla damen som absolut inte ville sova (och kämpar gärna emot lite extra när jag lägger...) så det blir gonatt nu! Puss på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar