Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 8 november 2014

Slitsamt...

...men väldigt roligt! Snart, snart är Theas nya rum klart. Robert har varit väldigt duktig och målat om & lagt nytt golv. Det blev så bra! Lovar att visa bilder när allt är klart men de sista detaljerna kommer inte på plats förrän nästa vecka så jag måste beställa några grejer på nätet. Men jag tror hon kan sova första natten imorgon! Hon kommer nu husera i det rummet som tidigare var gästrum. Det är luftigare då det är mycket högre i tak än i hennes rum. Jag tror hon kommer trivas riktigt bra. Ser fram emot Fars dag imorgon och att umgås lite mer tillsammans, idag har T varit hos farmor & farfar hela dagen så vi har kunnat fixa med rummet. Väldigt skönt att kunna greja i lugn och ro, åka till Ikea utan att ha stora problem att komma därifrån och kunna käka middag när och var man känner för. 

Detta plitade min lilla tjej ner idag med lite hjälp. Hon är väldigt inne på bokstäver just nu och det tycker jag är jättebra! Då är det lika bra att spinna vidare och låta henne utvecklas massor åt det hållet just nu. Heja Thea! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar