Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 17 november 2014

Me, myself and the cat

Blev inget jobb för mig idag. Kände att halsen irriterade mig igår kväll så jag körde mitt ingefärste. Kändes bättre när jag la mig men vaknade inatt och var så tjock i halsen att jag hade svårt att svälja. Dessutom bultande huvudvärk på det. Och inga värktabletter hemma - yeay! Men så hittade R Theas flytande alvedon så jag tog mig en hutt av den och får säga att det faktiskt hjälpte. Vaknade någon timme senare och märkte att jag var dyblöt så troligtvis hade jag lite feber under natten. Idag känns det bättre. Har kört vidare på ingefärste så halsen känns helt okej. Huvudvärken har dock inte gett sig så vi får se hur det blir imorgon. Det är inte ofta jag varit hemma sjuk när T varit på förskolan och det känns lika skumt varje gång. Ensam har jag dock inte varit idag, denna följeslagare har inte gått mer än 2 meter ifrån mig på hela dagen. Helst har han velat kura i mitt knä. Goa kissen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar