Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 25 december 2014

Vad är väl en bal på slottet?

Idag har jag känt mig bättre (dock med hemska nästäppan även idag), men istället har T blivit sjuk. Var rätt förbered då vi sovit bredvid varann och umgåtts tätt (även om jag såklart undvikit närkontakt) de senaste dagarna. Men ändå, inte kul när febern tar tag i de små. Och väldigt tråkig tajming på denna sjukdomen. Imorgon ska vi på hockeymatch men om hon är lika dålig imorn får nog en av oss stanna hemma. Och imorgon ska ju kusinen & morbror komma. Ja vi får se vad det blir helt enkelt. Barn har ju en tendens att pigga på sig snabbt men man vill ju inte riskera att smitta ner någon mer nu. Jag har känt mig deppig av & till idag, det ska jag erkänna. Sett fram emot detta hembesök så länge och så börjar det såhär. Vill ju såklart även träffa mina kära vänner & deras barn men även det får vi se om det blir av eller inte. Vi får bli helt friska innan jag vågar besöka en 6-månaders i dessa rs-tider. Kämpar med att tänka positivt då jag vet att jag bara gör mig själv en otjänst genom att gräva ner mig i negativa tankar och det känns lite bättre. Men jag har väl varit gladare ska erkännas. Får ju umgås mycket med mor & far i alla fall och det är jag så tacksam för! 

Och jag har pysslat i dockskåpet i omgångar. Saknas en del möbler och belysning som vi ska fixa här i mellandagarna! Åh vilken nostalgi!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar